Mammas Stora Kille <3

David KRYPER, David KRYPER, han KRYYYYPER!!!!
Mammas bebis har blitt STOOOOR, Imorse fick han för sig att börja krypa, och ATTANS vad snabba dom blir såfort dom kommit underfund med hur man gör! Och imorgonbitti måste vi sänka ner spjälsängen då Pappan fick sig en chock ikväll när han gick in till David & ungen lekte tittut & hade dragit sig upp med hjälp av spjälorna, och hade hela överkroppen över kanten !!!! DET GÅR FÖÖÖR FORT NU! kan någon stanna tiden TACK?? snälla :(

Har haft den stora äran att ha min BÄSTASTE Emelie & hennes vackra dotter på besök idag <3 Efter några timmar kom även hennes gubbe hit & vi bjöd familjen på middag - Fläskfilé, potatisgratäng & kall sås :) ASGOTT om jag får säga det själv?!  Supermysigt verkligen, alla barnen har var så himla snälla, mammorna fick VERKLIGEN prata av sig, vilket var vääälbehövligt! Skönt att få lite tid UTAN våra karlar ;) så man kunde snacka massor med tjejsnack!! hahahaaaa. TACK FINASTE NI FÖR IDAG <3

Barnen sover, Pappan är i Bärby en sväng.
Imorgon ska vi göra uppsala osäkert med min mamma :)
Nu ska jag slänga mig på soffan, mkt tankar som snurrar!

godnatt


och alla mina tankar går ikväll till min fina vän Maria, som för några timmar sen miste sin "Pappa" .. Vila i frid Rune. Och Maria : Dag som natt, glöm inte det <3 Jag kan inte sätta mig in i din sits, men jag finns här för dig när du behöver mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: