Snooze!


Allvarligt, andra morgonen irad som jag snoozar larmet & somnar om!
Inte bra, som tur var så vaknade David strax efter kl 7 & låg & snackade skit så jag vaknade ;)
Så det vart en as-stressig morgon kan jag lova. Jag är van att ha min egentidpå morgonen, röka en cigg, fricka lite kaffe, kläpåmig i lung & ro & dra på mig fejset typ. Men imorse fick gårdagen smink duga, OCH gårdagens outfit, barnen hade jag vart smart &plockat fram kläder till igår som vanligt, bytte blöjor, klädde på barnen, Saga fick äta en macka i farten, på med ytterkläder & småspringa hem till Svärmor som så snällt körde oss till dagis, TACKTACKTACK!!! hatar verkligen att stressa, och speciell på morgonen, jag är faan inte människa utan kaffe & cigg.. Tur att barnen verkade ha överseende med att mamma var rök&kaffesugen, för dom var snälla. Tyvärr så var väl kanske inte jag så trevlig, men men. Ciggen röktes i fartenpåväh hem tillsvärmor, kaffet fick snällt vänta tills jag kommit hem från dagis! Men nu är jag inne på 3.e koppen & börjar känna mig lite piggare!

Tog en dusch när jag kom hem, David somnade i bilstolen, så jag passade på!
Skönt som faan, och trot eller ej, men han behagade inte att vakna & störa mig i min dusch:))) 
Tack min lilla bebis <3

igår då?
Jo, började morgonen med att försova oss, stress, stress, stress!
Lämnade Saga på dagis, kom hem & donade lite, Susanne ringde & ville leka :) Så det blev en trip till MAXI & lunch på Donken ;) Väldans trevligt att bara komma hemifrån ett tag & strosa runt & snacka lite gojja :) Smågrabbarna skötter sig utmärkt :)) Skönt! Åkte runt en sväng efter det & lekte paparazzin, fett pinsamt!!!!HAHAHAHAHAA!!! anw,  Fick skjuts & hämta Saga på dagis, THANX BABY! sen for vi hem till mig & pimplade lite kaffe innan det var dags för Dogge att åka hem & ta sin lur :P Tack söt för en strålande dag! Barnen sov middag ett tag efter det! Satte igång med middagen & väntade in pappan med två ungar vars humör vänt totalt! CRAZY!! ungarna skrek ikapp! yeahyeah, Pappan kom hem lite sen då han (liksom alla andra grabbar nere i byn) tog ett varv i industriområdet föratt checka lite!! När han kom hem så knatade jag över illmin brr, behövde vila öronen lite! Fick kaffe & röksällskap där :) TACK FÖR DET! gick hem efter ett tag, nattade barnen & satte ågång att koka chokladknäck! Vilket pillergöra,men resultatet är ju lätt värt det ;) Knäcken vart väldigt Susanne-anpassade ;) fniss!! Kollade på DH efter det, och CANT WHAIT till våren lixom, hur fan kan det sluta såhär?? blää! sen blev det tack & godnatt!

Idag görs inte mkt.
När jag hämtat Saga från dagis får blir det fullt hus här hemma med ungar & mammor. Mkt trevligt, synd bara att jag har sprängande huvudvärk! men thats life!

nu : gosa med pyttehuliganen!



puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: