Strålande dag!


HIPP HIPP HURRA, FÖR VÅRAN KEVIN IDAG!






GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA ÄLSKADE KEVIN PÅ DIN 8-ÅRSDAG!
vi älskar dig <3



Ja, hittills har dagen vart helt strålande.
Barnen var snälla & glad imorse, trots detta vardagliga morgonstressandet!
Lämnade Saga på dagis, Hon vinkade glatt adjö & gick till sin favvofröken :)
Åkte hem, David somnade, & sover fortfarande. Har hunnit gjort lite nytta. Alla husets sängkläder är i tvättmaskinen, alla golven är skurade & huset ser rätt fräscht ut om jag får säga det själv :) Jag är nöjd över mitt jobb nu på förmiddagen. Och nu sitter jag ner, i soffan, med datorn i knät! Dricker en kopp kaffe & äter en macka. Har mobilen på ljudlöst (förlåt Mia, såg sen att du hade ringt <3) just föratt kunna slappna av en stund & varva ner lite. Välbehövligt ibland.

nej, om man ska vänta in Våra Bästa År kanske?
Nackdelen med att vara MammaLedig, man har tid att fastna för skitprogram!
Gillar egentligen inte ens skiten, ändå tittar jag :/

yeah yeah!

tjiiingeliiing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: