tisdagkväll..


Jopp, de är tisdagkväll & här sitter jag, all by my self!
är ju gräsänka, då PappaBulln har snöjour nere i byn! Han snöröjer ju varje år, och jag var helt inställd & medveten om att han skulle iväg direkt efter middagen idag, men ACK så tråkigt jag har! Min mobil är CP & lever sitt egna liv, i skrivande stund funkar varken svaraknappen eller menyknappen, har fått ett mess av PappaBulln, som jag inte kan öppna, och ringa upp kan jag inte heller göra, efterssom att SVARA/RINGAKNAPPEN inte funkar som sagt! BAJS!

Spenderade eftermiddagen ute med barnen, deras kusin & Sofie :)
Lektes i snön, eller ja, Saga & Philip lekte mest medans jag & Sofie stod & snackade lite skit. David satt i sittvagnen & var sååå intresserad av allt runtomkring :) Sen ville Saga gå in, och då gjorde vi det, fikade på lite cupcakes, och snackades ännu mera. Sen kirrade jag middagen, idag blev det fläskfilegryta med ris. Sen lekte jag vidare med barnen, tills Pappan kom hem, vi åt ihop (läs : Pappan slängde i sig maten) och sen stressade han vidare föratt hämta maskin & satta igång. Jag & Saga satt kvar en stund vid bordet & åt, sen plockade vi undan, lekte, busade, städade lite & sen var det dax för nattning. Lyckades hålla barnen vakna till halv 8 faktiskt, dom var griniga, men VAKNA :) haha! Vill bara kolla om David sover bättre om nätterna om man flyttar fram nattningen lite, så 30min längre fick bägge vara uppe idag alltså :)

Nu sover dom som sagt, min mobil suger hästballe & jag har tråkigt!
kanske ska natta mig själv när jag ändå är igång?
Vet inte om Pappan är hemma om 1 timme, eller om 4 timmar typ.
lär visa sig! Hur som helst så är han såå duktig!



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: