Tjingeliiing!



Trots ännu en sömnlös natt med en pigg son,
så har denna dag vart strålande :)

Började morgonen med frukost med barnen.
Dom var snälla & mysiga idag bägge två, lovley :)
La David för hans lur  vid 10.15 & Saga för en tidig lur vid 10.45, då jag inte ville att hon skulle sova bort eftermiddagen, då vi skulle få finbesök. Och det fick vi, vid 12-tiden kom Helene, Tindra & Oliver hit. Det lektes, lunchades, fikades & snackades :) HUUUUR mysigt som helst. Och inte nog med det, för runt 14-tiden så kom även Susanne, Vilmer & Dogge, Linnea, Kevin & Hampus hit & förgyllde dagen, massa lek, bus & fika vart det. Tack till er alla som gjorde denna dag såå härlig :)

Nu sover David sin sista sväng innan natten, ska snart väcka honom. Saga står här bredvid mig i soffan & "lagar mat" det blir korv som vanligt när hon lagar mat ;) haha! Hon matar mig så vackert så ;)  Ska snart sätta på spisen & steka köttbullar & koka spagetti, i brist på  fantasi :P men det duger :)


Ska sätta på min lilla hjärpreda hennes förkläde nu, och sätta fart med middagen :)

njut av kvällen :)

tjiiiiingeliiing

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: