.... Dagens är snart slut ....

Jajjamensan, dagen lider mot sitt slut & jag med den :)
Efter dagis så kom Linda, Renata & barnen förbi & goffade kladdis & snackade lite skit.
Barnen lekte som galningar & det var full håll i gång hela tiden. Underbart.
Sen lagade jag middag, och familjen åt gott & sen blev det ett bad för Sagas del som var smutsig som en gris ;) Och efter det så kom Renata, Mats & barnen förbi, bjöd dom på maten som var kvar, och sen kollade vi på Tv & snackade gojja ett tag medans barnen lekte gärnet igen :) Dom åkte nyligen & jag har precis lagt en övertrött Saga, som har lekt musten ur sig idag :)) Daniel står i duschen & snart blir det mys i soffan, när han är klar allså. Och sen blir det att sussa kudde, föratt orka med morgondagen.

Imorgon ska vi möta min höggravida syster på stan.
Kolla runt i affärer, mysa lite & sen ska vi åka hem till vår mamma föratt fika lite :)
Kommer blir kanon, sen hämtar Renata upp mig, och vi åker & möter Daniel i Boländerna föratt köpa järn/stål? eller nått till Renata som Daiel ska köra hem på kärran åt henne. Och sen har vi inga planer, bara att ta det lungt typ :)

nu är Daniel klar, så känn er dissade.

pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: