:)

Nu är gubben min hemkommen :)
Har försett honom med några mackor..
Måste ta en helsbrännetablett oxå, hatar denna halsbränna :(
Men det är det ju värt, allt för LilleBror :)

Kollar på WallanderFilmen på tv4+.
Har sett den förut, men den är bra, så kan lätt se den igen.
Lillebror är vaken, han sparkas som attans, konstigt detdär med att graviditeter kan vara så olika. När jag väntade Saga så sparkades hon inte alls så här mycket i vecka 23, Och Daniel kände inte alls lika mkt då, som han gör med Lillebror. Visst kände han nån spark här & där, men inte såhär mycket, nu behöver han bara "puffa" lite på magen så är det full aktivitet :)  Och man ser på magen direkt när Han är vaken, den rör sig massor. Skumt, men underbart att få veta att han är vild där inne.  och kul för Daniel, att han kan "väcka" bebis så fort han vill känna lite sparkar. Han har börjar sparka mycket neråt, mot kissblåsan :/ Inte lika mysigt, men men.. hah! Hoppas LilleBror oxå tittar ut lite tidigare, som Saga gjorde, hon kom ju 2 dagar före BF. Känns som att jag har vart gravid i flera år, fast det bara har gått 5 månader. Går in i månad 6 om några veckor :) Den som väntar på någe gott...

Men om några veckor så får jag ju gosa bebis <3
Syster ska ha om 3 veckor typ, längtar massor kan jag lova :))
H"n kommer att blir mosters lilla gris ;)

Hörde att det ska bli ca 1 dm snö föressten.
Snöar ute just nu, så det visar sig hur det ser ut imorgon när vi vaknar.
Pulka för hela slanten kanske?
ääh, ge mig våååår!!!!

Nu ska jag lägga mig i gubbens knä..
Blir nog att sussa inom en snar framtid.
Trött som vanligt.



pusspusspuss

linda

vår vore inte helt fel!

PUBLICERAT DEN 2009-02-21 KLOCKAN 22:44:22
BLOGG: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: