FredagKväll :)

Jag & Daniel for till Willys & handlade upp lite mat nu på kvällen.
Saga slängde vi av hos Pettson & Linda som så gärna ville leka med henne :)
Det hade gått jättebra, hon hade vart snäll & ätit pizza & godis, vilket lyx ;)
Massa tack till er :)))))

Nu sitter vi här i soffan, och goffar chirre & dirre ;)
Saga somnade diiiirekt kan jag lova, Herrskapet lekte musten ur henne :))
Kollar lite på LetsDance, och glor lite här.

Och jag måste ju bara berätta att Linda smsade mig tidigare idag & berättade att jag är illa tvungen att följa med henne på en SpaWeekend framöver.. Ojoj, stackars mig, får väl offra mig då.. HAHAHA, Fatta underbart & välbehövligt. För oss bägge. Jag har aldrig i mitt liv åkt på spa, så det ska bli riktigt kul. Linda fick resan av sin pappa, som tyckte att hon behövde den mer än han, och det var ju en resa för två, så jag tackar & bockar :) Fiiifaan så kul :)

nu ska jag pussa på gubben min ;)


herrå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: