Hej&hå

Bullmamman är i farten igen ;)
Jag & Saga hade tråkigt, så efter maten så fick vi för oss att baka bullar :)
Vi hade skitkul, Saga är en riktig pajjas som verkligen kan få den ledsnaste själen att le <3
Hon stod i fönstret & vinkade & slängde pussar varje gång Daniel åkte förbi med traktorn, haha.
Nu sover hon för natten, efter en underbar dag, med massa lek & mys.

Imorgon hade vi tänkt att åka ner till Kyrkis & leka av oss.
Men Sagas fästman är sjuk, så vi skippar det, för då blir det inge pussandes & kramandes ( var mest därför vi ville ner ) haha. Och jag ville pimpla kaffe & snacka skit med Sagas svärmor ;) Men när han är frisk igen då jäklar ;) Krya på dig sötis :)

Så vi blir hemma imorgon...
Åka pulka, leka i snön & röjja hemma :)
Om någon vill göra oss sällskap så är det bara att slå en pling ;)
Har ju bullar att bjuda på för den delen med.

Daniel är & lämnar tillbax traktorn till Pettsson som han lånade hem tidigare.
Sen blir det att slänga sig på soffan med han efter en varm dusch.




hejdå på er
Maria

Hade jag vart ledig så hade jag kommit men min ledighets vecka är slut nu snyft

PUBLICERAT DEN 2009-02-22 KLOCKAN 19:42:34
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: