Hejhej

Fullt ös idag.
For in till uppsala efter att jag lämnat Saga på dagis.
Mötte upp underbara Emelie <3 Och umgicks med henne & hennes gravida mage :)
Vi kikade i affärer, och jag köpte en blå myströja till mig från BikBok, vantar & trosor till Saga från HM.
Sen åt vi frukost/lunch på China Graden ;) Massa gott, och jag är fortfarande mätt som ett as.
Tusen tack för idag min underbara lilla stumpa <3

Renata & hennes barn har vart här sen i hämtade barnen på dagis halv 2.
Har haft det super trevligt, & kollat på MammaMia igen ;)
Den är ju bara FÖÖR söt :))) Det tyckte Renata med :)

Måste lämna tillbax den till Linda snart så jag inte nöter ut filmen ;) haha

nu blir det mys med Saga & snart dags att laga middag.

pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: