LördagMorgon

Vi har precis ätit frukost här i huset & Daniel har begett sig ut på jobb.
Jag fick sovmorgon av mina grisar, tack ni underbara, Vaknade vid 9 av deras busandes i vardagsrummet :)
Saga är inne på sitt rum & leker, och jag sitter här & smälter frullen.

Idag blir det en trip in till OneBajjing med Camilla & Tommy, föratt fira Emmelie som fyllde år igår :)
Vet inte ännu om Saga ska följa med oss, eller om hon ska följa med sina farföräldrar till deras bekanta & umgås. Lär visa sig :) Sen har vi inga planer för dagen, Linda & Pettsson ska ev komma ut ikväll & glo på Melodifestivalen. Trevligt värre :)

Fyllde ut mitt hår med lite mer krus från igår.
Och passade på att krusa Sagas hår lite med, jättesött ;)


Nu ska jag leka lite med Saga.

pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: