nööööjd ;)

Känner mig lagom nöjd med dagen änsålänge :)
Efter frukost drog jag & Saga med oss Camilla, Veronica & hennes smågrabbar ut i snön föratt åka pulka/bob & leka. Märktes på alla barnen att det var uppskattat, och fördelen är att det är nollgradigt ute, och alltså inte sviiinkallt, utan helt behagligt faktiskt :) Men faaan så mkt snö det är ute ;) Efter en timme drygt så visade min gris att hon var trött som attans, så vi skiljdes åt & jag la Saga i vagnen & hon slocknade direkt. Och nu sover hon. Jag har hunnit damsuga, plockat, kört igång en maskin tvätt, och städat Sagas rum. Känns skönt som fan. och om nån minut så är kaffet klart ;) Nån som är sugen?? ;) Daniel är i garaget &  leker med våran bil. Ska snart ut med en kopp kaffe till han.  Min älskade Bulle ;) Han är verkligen bäst på alla sätt  vis. Och jag älskar honom mer & mer för varje dag som går, trots att det egentligen är dax att byta ut karln, jag menar han blir lixom 25år i maj & vi firar 5 år iår :) Haha. Skämt åsido, skulle inte bya han mot NÅN ANNAN på denna jord <3 Och jag tror att han känner likadant <3

Och jag har fått baknojja som heter duga.
Bakar fan minst 4-5 ggr i veckan... Och det märks på vågen..
så bra gick det med min diet, höll några månader, men det känns ok ändå, är ju lixom gravid, och får faktiskt för en gångs skull unna mig ;) men till en viss gräns. Drar igång ordentlig med träningen igen nästa vecka :) Och då blir det samma rutin som förut, bara fikabröd & godis på helgerna & när det är kalas.. TUR ATT JIMMY FYLLER ÅR I HELGEN ;) hahahaha. så jag får goffa Ingers underbara fikabröd ;)


jaja, kaffe var det ;)

pusspåer
Maria

Tack min älskade vän <3

PUBLICERAT DEN 2009-02-22 KLOCKAN 16:19:49
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: