Nytränad & nyduschad :)

Jajjamensan, nytränad & nyduschad :)
Fiiifaan vad skönt de är att träna, och vad bra det känns efteråt.
Fick lite sammadragningar under passet, men det gick bra, stod stilla en stund, drack lite vatten & tog nya tag :) Jag har lärt mig att hantera när Lillebror säger ifrån. Och det är verkligen han som bestämmer. Försökte göra situps på stretchen, men gick inge bra, han låg så konstigt så det kändes som att han var påväg ut, så det blev lite lugnare stretch med armhävningar & sidövningar.  Och höga knän har jag slutat med helt, blir grymt kissnödig & får ont, så det är uteslutet. Men får fortfarande ut grymt mkt av Combaten så jag ger mig inte helt i första taget :)

Skippade middagen idag, för jag var fortfarande mätt efter mellisen med Saga.
Så det blev en macka när jag kom hem, och ska snart ta en banan innan sängen kallar.
Är trött som attans, och vet att jag har en fartfylld dag att se fram emot imorgon. Lämnar Saga halv 9 på dagis, se far jag diiirekt in till Uppsala, till ams, fixar & trixar lite där, sen ska jag försöka hinna kolla efter nån fin present till Jimmy som fyller år snart :) Så om någon känner föratt leka med mig i uppsala mellan typ 9.30 & 12.45 så RIIIING! Måste åka 12.45-bussen föratt hinna hämta Saga i tid :)

Jahaja, kolla runt en snabbis & sen sussa kudde :)
pussar & kramar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: