dadaddaaa

eller nått!

Barnen sover middag så jag håller på att förbereda middagen som blir : ugns-stekt falukorv med mos, mumsfilibabba ;) typ. Har inte gjort ett jota idag, bara tagit det lungt med barnen & så. PappaBulln målar husknuten & pysslar lite. Jag borde städa, men vem fan orkar? Huset kryllar av mygg & äckelflugor, priset man får ta när man vill vädra :(

Fyllde år igår, blev lite fika med mamma, syster med familj, bror & tant & Daniels familj.
Annars så var det bara en helt vanlig dag, med lite extra fika typ :) alldeles lagom.
Jimmy & Madde kom ut på kvällen, fikade, och snackade skit ute på altan, jättetrevligt :)
Sen blev det soffan, popcorn & mys med PappaBulln ;)

sitter & viftar som en dåre efter dessa skitflugor, lätt irriterad..
Eventuellt så ska vi hooka upp med Veronica, Tommy & barnen senare.
Har en del fikabröd kvar så måste försvinna från mitt hus :P

har bloggtorka, som vanligt den senaste tiden..
men jag försöker iallafall :)


tjarråå!
Linda och Alfons

Förlåååååt att jag glömde dig. GRATTIS GRATTIS GRATTIS i efterskott!

Puss och kraaaam

PUBLICERAT DEN 2009-07-20 KLOCKAN 09:25:50
BLOGG: http://lindacwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: