en riktigt lyckad onsdag <3



I skrivande stund så sitter pappan i huset & ger Lilleman sista målet för idag, måste ju hinna fylla upp mitt egna förråd med käk tills nästa gång han är hungrig, så han får ersättning nu ;)

Brorsan & Sofie gick nyligen hem, dom kom förbi med fikabröd & ville ha kaffe, och självklart fick dom det, var ändå gräsänka då, så lite sällskap säger man inte nej till :)

Imorse åkte jag i till Uppsala med barnen för en dejt med syster & hennes ljuvliga dotter <3
Vi spenderade dagen hos våra föräldrar, där småtjejorna badade i Karlas pool på balkongen, vilket dom båda uppskattade :) Blev massa mys, lek & kaffepimplandes :P Saga & hennes morfar tog även en promenad till h-stam & handlade lite, hon hade vart jättesnäll & charmat alla runtomkring:D  Avslutade med en trip till Maxi, handlade lite & sen fick jag och barnen skjuts hem av syster <3 tacktacktack :) Väl hemma igen så satte jag igång med middagen, kycklingfilé, vårullar, jordnötsås & ris, massa gottigt ;) Efter det fick Saga duscha, och sen var det nattinatti för hennes del, och lagom att jag hade stängt hennes dörr, så vaknade David :) Han var hungrig & myssugen :) Han har blivit så himla vaken & gosig <3 Han har rullat från rygg till mage 4 ggr nu & från mage till rygg 2 ggr :)) så himla kul att se :) min stora lilla kille <<3 Och efter det kom ju som sagt brorsan förbi :)

imorgon är det bvc som gäller, och massa lek med barnen :)
Inga andra planer, Daniel ska hämta grus i uppsala, blir väl några vändor fram & tillbax, då han bara får lassa 10 ton. Kanske blir en promenix med barnen :)


godnatt folks!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: