...

mår bättre nu, men det var riktigt läskigt faktiskt!

anyway så passar jag på att sitta här en sväng, David somnade för en timme sen, förhoppningsvis för natten, och sen vill han väl ha sitt nattmål nån gång framåt småtimmarna. Är så arg på mig själv, för jag är så sjukt slarvig med grejor, har tappar bort Davids bvc kort, ni vet, ett sånt där vikt, längd & sprutor osv skrivs ner! Den är helt lost, hade den på bvc förra veckan, och både jag & Daniel TROR att vi fick tillbax den (hoppas inte, för då är den putsväck) Har letat ÖVERALLT i detta hus, i alla bilar & i vagnen. Blää, vi kommer nämligen inte ihåg om vi ska vara där imorgon igen, eller om det var onsdag, och tiden vettefaan. Minnet vettni! Ringde hursomhelst & lämnade meddelande på deras svarare, och bad dom ringa upp imorgonbitti, hoppas dom gör det!

Imorgon är det kalas för Emil, Emils första födelsedag utan sin Pappa, sin fina pappa Peter :(
Usch, svider i mitt hjärta, saknar honom massor, han & hans sjuka humor, hans dumma kommentarer & hans trasiga strumpor :( Saknar våra låtsasbråk, våra långa samtal, om allt & inget, saknar hela han... säga vad man vill om Peter, men han var en RIKTIG VÄN! som alltid ställde upp, no matter what! fäller en tår i min ensamhet...

Tillbax till kalaset, ska åka med familjen & köpa present imorgon.
Hoppas på att hitta något fint till honom, men har ingen aning om vad.
Skulle komma typ 15 barn, med sina föräldrar, Saga kommer få superkul tror jag.
Sen blir det väl massor med sötsaker skulle jag gissa ;)

Ska snart bädda rent i sängen, har tvättat alla sängkläder.
Mysigt att krypa ner, nyduschad i en renbäddad säng.

småglor lite på tv, och gäspar tittsomtätt.
borde nog avrunda för idag!

puss&hej på er

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: