fredag

David sov från kl 18 igår, till 03 inatt, ville ha en slurk & somnade om till 8.30 imorse :)
skapligt utvilad jag känner mig :)

har nyligen ätit frulle i huset!
PappaBulln & MiniBulln åker grävmaskin & PytteBuln sitter vaken i babysittern & är NÖJD!! allvarligt, har har suttit där i ca 40 min nu, och inte gnällt en enda gång :)) Är såå happy! Hoppas på en dag med glada barn :P

Dagen bjuder på lek med barnen, och ev lite kalas till kvällen, T1.an har fest.  Beroende på om jag vågar klippa nagelsträngen eller ej, när det gäller barnen. Saga är lixom snart 2 bast & har sovit borta 4 ggr, jag har nog varit lite väl hönsig. Har inte tvivlat en enda sekund på att hon har det bra när hon vart borta, men det är JAG som har så svårt att vara utan barnen. Men jag tror att jag & PappaBulln behöver denna kväll, med trevligt sällskap, nån öl & skön musik. Lite tid för varandra, slappna av & bara vara. Tror att vi behöver det föratt orka vara bra föräldrar oxå. Usch, nu känns det som att jag sitter & förklarar mig för vissa som läser bloggen, när jag vet att det är helt LAGLIGT & UPP TILL MIG, om jag vill partajja lite ikväll. Känns bara som att jag är rädd föratt nån ska se mig som en "dålig" förälder föratt jag kanske lämnar bort bägge barnen ikväll föratt åka iväg. Men jag vet att dom får det bra, lillebror får smaska ersättning, och jag får pumpa ur, dom kommer få det skitabra, OM jag bestämmer mig föratt åka. jaja, tyck vad ni vill, men det lutar åt att jag ölar ikväll :)


Längtar till min kära vän ringer & säger att hennes bebbe har tittat ut!
Hon är beräknad om en vecka & jag är så nyfiken på det lilla livet <3


nu kom Pappan & dottern in, mys i soffan ;)


hejdå!
Sussa

Skit i alla andras åsikter.. Man ska göra precis som man SJÄLV känner o vill o mår bra av!!

Jag har redan lämnat bort Dogge 2 gånger, docl bara nån timme men alltid en början (fast det sved som fan i hjärtat), behövde det för att orka med att vara en bra mamma.. För det e sjukt jobbigt att vara hemma själv med båda två :(

Å barnen har det ju alltid sjukt bra, för man lämnar ju dem till nån som ger de 100 procebt uppmärksamhet, eller hur ;)

Hoppas ni får en toppen kväll, det förtjänar du gumman ;)

Puss puss

PUBLICERAT DEN 2009-07-17 KLOCKAN 11:36:52
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/
Vanja

man är abolut ingen dålig mamma för att man vill ha kul och vara barnledig någon gång ibland. så jag tycker du kan dricka din öl med gott samvete!

PUBLICERAT DEN 2009-07-17 KLOCKAN 15:30:21
BLOGG: http://metrobloggen.se/vanja
"Din kära vän" :-P

Förstår inte du att du är VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

Inget barn kan ha en bättre mamma än dig.

Och vadå ta nån öl som du inte har gjort på över två år det finns INGET att skämmas över.

Jag lovar.



Pussen!



/ <3

PUBLICERAT DEN 2009-07-20 KLOCKAN 10:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: