hej



tänkte vara duktig & slänga in ett inlägg, men har verkligen torka just nu..

hmm, var på bvc idag, David har gått upp 150g på en vecka & är nu 51cm lång.
Alltså så går han upp jättebra & växer som han ska. Min fina kille, som för övrigt blev 3 veckor igår <3
dock så tros det att han är känslig mot laktos, så jag har från idag slutat med all laktos så han inte får i sig det från mig & byter ersättning på honom idag. Nan har kommit med en helt laktosfri tydligen som han ska få varva med medans jag fyller upp mitt förråd. Hoppas det hjälper, så han blir nöjdare. Vill inte att min lilla kille ska ha ont i magen ju :( Han är ju ledsen typ all vakentid.  Vill att han ska vara glad, glada barn ger glada föräldrar.

KOLMÅRDEN btw!
Vi hade askul, en riktig kanondag med underbart sällskap, superfint väder & massa roliga djur.
Saga ÄLSKADE allt verkligen, hon uppskattade varenda sekund där.
En TOPPENdag, tack alla som gjorde dagen till den BÄSTA :)


ääsch, har inge vettigt att skriva, ska natta Saga snart & vänta på att David vaknar!

pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: