HERREGUD



HERREGUD säger jag bara ;)
Klockan 11 mötte jag, barnen & Sofie upp syster & Karla på Gränby Centrum, för en shoppingdate :)
Kändes som att allas blickar var riktade mot mig ALL THE TIME, då SaGa var på uselt humör, och ibland bestämde sig syskonen föratt skrika ikapp, vad göra? Jo, försöka få barnen nöjda (utan resultat) och fräsa åt folket som glodde typ. Men trots detta så hade jag en grymt mysig dag med dom alla, och oavsett vad, så kommer mina barn alltid vara dom FINASTE, UNDERBARASTE & VACKRASTE barnen på denna jord <3 Skrik bäst ni vill, mammas kärlek mister ni ALDRIG! sådetså!

Shoppade en hel del, mest till barnen, men unnade mig själv ett par gummistolvar, en t-shirt & en röd kjol, är riktigt nöjd, och David fick en JÄTTEFIN mjukisdress från Sofie & bror min, tack snälla ni <3  Och när vi skulle fara hem så kollade jag på klockan, som visade : 17.00!!! Haha, vi hade alltså gått på gränby i SEX JÄKLA timmar!!! haha!

Kom hem, stoppade i mig & MiniBulln lite sallad, och nu sover hon för natten!
Och nu är det en liten kille som ropar efter mat, så.. HEJDÅ!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: