jojo


Vad gör hon då?
Jo, hon sitter hos barnens farföräldrar, Saga äter en andra frukost med farmor & farfar.
David somnade i sin pappas famn & ligger nu nergosad i vagnen, Barnens farbror & kusin är här & pimplar kaffe. Daniel & hans brorson brottas lite ;) Ute regnar det. tråkväder, men jag får iallafall inviga mina heta gummistövlar! haha.

och dagen bjuder på : absolut ingenting :P
Ska försöka underhålla barnen. Pappan ska lägga lite mer slipers vid parkeringen & så.
Kommer bli så himla fint när han är klar, själv rensade jag ogräs på framsidan igårkväll, i typ 2 timmar, i väntan på att David skulle vakna. Slutade med att jag fick väcka honom vid 21.30, då hade han sovit sen 16-tiden. Men han åt, och vi mös lite, sen sov han faktiskt från 23-tiden till 7 imorse. Första HELA natten han sov utan att vakna & vilja ha käk :) Hoppas det håller i sig. Fast han vaknar ju faktiskt bara en gång per natt annars, och det kan jag leva med :)

Fiiifaan föressten, vilka vackra fina barn jag har.
Helt sjukt hur mkt jag älskar dom, mest i hela universum.
Ni gör mamma såå lycklig, mina fina skitungar <3

nää, en kopp java till, innan det är dax att gå ut & plaska med Saga :)
om en timme eller 2 ska hon sussa middag, då ska jag förbereda middagen, om David sover.
hmm, vad ska man laga föär mat då? Kanske kyckling? men då måste Pappan åka & köpa currysås, för jag är lat, och orkar inte göra egen idag :) eller.. vi får se, hur det blir. blaablaablaa!!

heppåer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: