snurrig i bollen


känner mig skitsnurrig i huvudet, typ skimrar för ögonen på mig, skitläskigt!
Ser nästan inte texten framför mig, går som vågor framför typ..
Kom för bara 10 min sen, hoppas det går över snart!
darrar på händer med..

David ligger i babysittern & gnäller lite till & från, mellan sina powernaps.
Saga ligger i vagnen i garaget & somnar snart förhoppningsvis, hon vägrade sova när jag la henne för ca en timme sen, så jag tog upp henne, och såg att hon hade bajsat, fullt förståligt att hon ikke ville sussa då faktiskt. Så vi åt lunch istället, skinksallad, som kock "ala Bulln" hade gjort, den var asgod. Duktiga han <3 Och sen gjorde vi ett nytt försök nu då, hoppas hon sover en liten stund, annars pallar inte hon dagen.

nääh, måste avsluta, snurrar i huvudet!


puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: