sovmorgon, bvc & kvalitetstid



Saga behagade att vakna 20 över 10 imorse ;)
Snabbt på med kläderna, och stoppa i henne frulle, då vi hade tid på bvc kl 11 :P
Vi hann dit, var där typ 1 minut i ;) haha. Och nu väger Lillsnorre 4400g & är 54cm lång :)
Han följer sin kurva suveränt bra, och han följer med blicken, härmar minspel & ler <3
Shit vad tiden bara rusar iväg, känns som att det igår vi kom hem från bb med honom, men det är typ 5 veckor sen! jösses. Snart står han startklar med sin trimmade moppe & dricker folköl nere i byn :( Och Saga, min lilla fina Saga, henne blir det något riktigt pojkigt utav tror jag, bilmeck? lastbilschaufför? hur som haver så blir jag så stolt över mina barn vilken väg dom än väljer i livet! Bara det är relativt lagligt & dom är snälla mot folk. Mina fina barn <3 Mina vackravackra barn <3

Väl hemma igen så somnade Lillsnorre, så jag & Saga har lekt som galningar, gungat, bakat sandkakor, jagat varandra, dragit varandra med hennes lilla traktor, sorterat & slängt leksaker & bara skrattat i massor, BARA hon & jag. Det var sjukt välbehövligt med lite kvalitetstid med henne. Både hon & jag uppskattade det massor <3

Och nu sover Saga middag, och Lillsnorre sussar fortfarande han med.
Får se vem som vaknar först, PappaBulln är & hämtar det 4e lasset med gårdsgrus för idag.
Kommer blir så himla fint på parkeringen, och den nya grusgången han håller på med, lägga slipers & grus. Duktiga fina han <3

kolla runt lite & sen fixa lite mat!


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: