UNDERBAAART!



Altan är nu fääääärdig :))
Möblerad med utemöblerna, smyckat med blommor i hängamplar, och i fina krukor här & var, det enda som saknas är ett tak över, men det får bli nästa års projekt, då våran ekonomi ikke tillåter det iår :) Me fiiifaaan så tjusigt det är kan jag lova! älskart!

Bägge barnen sover, Saga däckade kl 19 i vanlig ordning, och Lillebror somnade för ca 20 min sen, men han kommer nog vakna snart & vilja ha sista målet för kvällen, sen blir det väl en slurk till inatt, och sen sover han förhoppningsvis tills imorgon.

Och imorgon eftermiddag så kommer mina föräldrar ut hit & fikar.
Pappa har ju inte ens vart ut hit sen vi flyttade, i SEPTEMBER lixom!
Så det är på tiden att han får se hur vi bor, mamma har vart duktig & vart ut flera ggr <3
Inge illa ment mot pappa, men han är ju så folkskygg tyvärr, men imorrn slipper han INTE undan :)
Ska slänga ihop en jordgubbspaj imorrnbitti & bjuda på, och kanske en sockerkaka, om jag orkar mellan pattningspauserna ;) Som tyvärr är få.. men ska inte klaga, det är ju så bekvämt att amma, men Saga var mkt "nöjdare" mellan måltiderna pga ersättningen. Lillebror vill ju snutta en evighet känns det som. Men har börjat varva med ersätting några ggr per dag, så mitt förråd hinner fyllas upp mellan måltiderna.

Ska slänga mig i duschen nu innan Pytte vaknar, då jag luktar mjölkfabrik!
Ska tigga lite massage av min heta make oxå tänkte jag.
Han är ju så fiiiin min gubbe, på alla sätt & vis <3
ÄLSKAR honom & barnen mer än mest!
Sjukt lycklig!


njut av kvällen, för det ska jag göra!

pussheej
Anonym

Vad tråkit, min pappa har heller aldrig varit hemma oss mig:(

PUBLICERAT DEN 2009-07-07 KLOCKAN 13:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: