BF + 1


jo, så är det..

Har sovit oroligt inatt, har haft & har fortfarande oregelbundna förvärkar sen igårkväll.
Och det som stör mig grymt mkt är att dom inte gör så ont som jag ÖNSKAR  tyvärr :(
Visst, dom känns, och är obekväma, men det känns oxå som att det kan hålla på såhär i 1 dag eller 2 till. Bajs. Skickade PappaBulln till jobbet, så säker är jag på att det inte är på G. Men har jag tur så kanske det tvärvänder. Och sätter igång på riktigt.

Vill att MiniBulln ska vakna..
Så jag får annat att tänka på.
Min lilla tjej är jättesnorig, och inatt började hon hosta med.
Tycker så synd om henne, min älskade prinsessa <3

ajaa, ska glo runt lite.

hörs då.
Maria

Men fy.. Hoppas det inte va vi som smittade.. Men jag tyckte inte att Kevin snorade så mycket :/

PUBLICERAT DEN 2009-06-22 KLOCKAN 11:08:57
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: