dop & regn



MiniBulln sussar middag, och jag ska snart klä på mig andra kläder, dra på lite smink & göra mg klar föratt åka till Onebajjing för dop. Daniels kusins dotter Vanessa ska döpas. Jimmy & Madde kommer, så det ska bli kul, saknar ju dom massormassormassor :)

Saga sov lika bra inatt med, väckte oss vid kvart över 8, halv 9 typ. Skööönt, passa på att njuta av sovmornarna nu, tills Lillebror kommer ;) Så himla skönt att det funkar så bra med Saga när det gäller att sova i nya sängen :) Min duktiga tjej.

Efter frukosten imorse så gick vi ut & lekte i regnet.
Saga hoppade i vattenpölar, och lekte i sandlådan. Skapligt ren & torr hon var sen.. INTE, haha.
Så det blidde en dusch för hennes del, sen klädde jag på henne kalaskläderna & la henne i vagnen för luren. För jag tror hon kommer sova tills det är dax att åka, så då är hon klar lixom, bara slänga in henne i bilen när vi ska fara :)

Och jag vill ha SMÄRTA, VÄRKAR, VATTENAVGÅNG, ge mig NÅGONTING!
Vaafaan, när man för en gångs skull vill ha ont som faan, så händer inte ett skit.
Vill ha ut Lillebror NUNUNUNUNUNU!!!! Orkar inte vänta längre, är tung, svettas som en gris hela tiden & har sammandragningar all the time. Men inga som helst tecken på att de är på G! bläää..

ajaa, sluta gnälla & göra sig iordning kanske?
ska ju åka om 45 min typ.


hejdåhejdå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: