...



Fick dagen att gå ändå, helt plötsligt så blev det DaxAttHämtSagaDax ;) lovley <3
Åkte med Sagas farmor till enköping efter det, kikade på blommor, och sen blev det en bastant mellis utanför ÖB, korv m bröd, och pommes ;) Satt riktigt fint. Sen for vi hemåt, svängde in på  ICA, och sen hem till oss. Bänkade mig & Saga i sandlådan, och efter ett tag så fick vi sällskap av Renata & barnen, och Arvid & Sofie, så Siba & Rocky kunde leka lite (hundarna) Medans Saga & Narre lekte musten ur varandra, dom lekte sjukt fint ihop trots att det skiljer några år emellan, Narre är ju stora tjejen -  4år :) Efter ett tag gick alla hem till sig, och nu sitter Saga framför barnkanalen, och jag här. Ska snart sätta igång med maten, blir senare än vanligt, men som sagt, vart ju en bastant mellis, så det går ingen nöd på oss, PappaBlln kommer hem lite senare, då han ska förbi Lindesjö & släcka en lampa på hans bil. Så vi äter när han kommer hem, om ca 30 min.  Idag blir det hemmagjord tunnbrödsrulle :)) Ska bli såå gott :)

nu : pusskalas med min fina dotter, innan vi ska fixa maten :)


herrå.
linda

fan vad gott! :)

PUBLICERAT DEN 2009-06-09 KLOCKAN 18:46:12
BLOGG: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: