=)



Jag kom iväg ändå, dock inte till IKEA, men till Gränby Centrum :)
Fick skjuts av min bror dit, mötte upp min mamma, syster & Karla :P
Strosade runt lite med dom, handlade lite kläder till MiniBulln & PytteBulln.
Och hittade dressen : Just Like Dad i stl 50 :)) Lycka lycka lycka :)
MiniBulln fick shorts, linnen, byxa, skor & en hatt ;)
Och MammaBulln fick en mascara, haha.
Blidde en present till Dogge oxå ;)

Det var verkligen supermysigt, jag & syster kunde gå runt i lugn & ro och kika på kläder, medans mormor gick efter med våra barn :) Inte varje dag man kan koncentrera sig & verkligen kolla på det man vill, utan att känna sig stressad, och irriterad.  Mormor var såå nöjd över att få gosa med våra prinsessor :) Men Karla är skyldig mig & MiniBulln en heldag snart, för hon SOV under heeela våran dejt :( Så jag hann inte gosa med henne :(  Efter h&m så blidde det BurgerKing, då jag & Saga var vrååålhungriga, så vi åt middag där medans moster & mormor goffade glass (och vi med efter maten). Sen kom min bror & hämtade upp mig & MiniBulln, och skjutsade hem oss :) TAAACK till er alla för en trevlig eftermiddag :)

Väl hemma igen så kollade jag lite snabbt på vällingpaketet som PappaBulln hade vart ner till ica & köpt, då det nästan var slut hemma, och ser vad det står : Plommon & banan-smak :/ haha Visste ärligt talat inte att det fanns välling med smak :P så det ska bli intressant att ge henne en flarra av det ikväll, undra vad hon tycker om det ;) hihiii.

nääh, nu ska MiniBulln få duscha, sen ska hon sova.
så puss på er sålänge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: