Freeeedag :)



Saga sussar middag nu.
Och när hon vaknar så får hon en suprice ;)
Då kommer nämligen hennes mormor, moster & kusin att vara här :)
Dom ville komma & leka med oss, köper med sig mat från MAX. GottGott :D
Saknar dom jämt & ständigt, oavsett om det var en timme sen vi sågs sist, eller om det var 2 veckor sen, så det ska bli jättemysigt faktiskt. Och jag får pussas massor med Karla <3 hihiii.

Saga sov btw hela natten utan ett ljud i sin nya säng :)
Kvart över 9 imorse hörde jag henne ropa, gick in till henne, och då satt hon på golvet, i mörkret & lekte med en docka & skrattade, haha. Kan lova att jag skrattade jag med. Ljuvliga unge <3 Skönt att det gick så bra, och håller tummarna på att det fortsätter så.

och till frukosten imorse fick vi sällskap av Veronica & Jotte.
Trevligt värre, lekte med barnen ute efter det, sen gick vi ut med Siba, och sen lektes det en stund till innan det var dax för Sagas lur. Vinkade hejdå till dom & förberedde vagnen & så.

nu sitter jag här & väntar som sagt på mamma, syster & min systerdotter :)
dom kommer väl inom en timme eller så :)



hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: