god afton



Världens Bästa Jimmy & Madde åkte härifrån nyss :)
Även min bror & Sofie gick hem nyss då dom kom & gjorde oss sällskap :) Supertrevligt :)
Bestämde med Jimmy & Madde på dopmottagningen att vi skulle äta ihop ikväll & umgås, sagt & gjort, efter att Saga hade slumrat in i  johnblunds värld så kom dom, med Pizza ;) Och jag bakade jordgubbspaj som oxå slank i en stund efter maten. Grabbarna har spelat massa tv-spel, och vi kärringar har i vanlig ordning pimplat kaffe, pratat av oss om allt & inget & haft det sååå trevligt. Visade J & M hur det ser ut på baksidan nu, och efter det fick dom se hur det ser ut hos A & S, i deras nya boende :) Har haft en ljuvlig kväll, med sällskap av dom bästa. Riktiga vänner <3 Och jag fick Maddes näspiercing, så nu är jag smyckad igen, då jag inte fått in min gamla, som var för stor :)

Dopet var fint & Saga skötte sig skitbra i kyrkan.
Mottagningen var trevlig, och även där skötte sig min lilla skruttunge <3
Påvägen hem så sprang jag & Milla in på Maxi, och köpte blöjor, och på vägen till blöjhyllan så hittade jag en dress till Saga & en dress till Lillebror <3




Och i skrivande stund så har jag såna förbannade sammandragningar.
Gör asont, känns som att han tittar ut halvägs, och sen åker in igen, om & om igen.
Och PappaBulln sitter i allrummet & spelar tv-spel, vi som skulle sova ;)

men ska tvinga ner honom i sängen bredvid mig nu.
god natt på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: