GRATTIS Faster Camilla på din dag <3

HIPP HIPP HURRA, GRATTIS CAMILLA PÅ FÖDELSEDAGEN <3

Det är snart frukostdax i detta hus.
Efter det åker jag & MiniBulln in till maxi, för en dejt med mormor, moster & kusin <3
Vaknade med huvudvärk, så det stämmer säkert att det ska bli regn senare tyvärr :(
Ska bli mysigt att strosa runt med mamma, syster & barnen, ska handla hem det sista inför Midsommar, då vi kör knyt, och min uppgift är fläskfilé, och kalla såser :) Ska handla hem lite till Camilla oxå som FYLLER ÅR IDAG <3 grattis baby :) Hon slutar jobba rätt sent, och efterssom att jag ändå ska till maxi, så tyckte jag att jag kan handla hem lite tårtgrejor till henne, så hon slipper stressa hem, då hon ska ha lite kalas ikväll :P

nääh, frukost var det.
egentligen har vi inge brådis, för vi är påklädda, och klara i princip, och bussen går inte förrens om en timme :) Men vill försöka få i MiniBulln nånting iallafall, hon är s dålig på att äta frukost.. Leker i sig max en halv macka typ, Men kom ju på nu att jag köpte hem yougurt häromdagen, det älskar hon, faasiken vad bra :)

ajaa, hejdå!
Marre

Kommer det bebis på midsommarafton kanske? Mina pengar är på det :D

PUBLICERAT DEN 2009-06-18 KLOCKAN 09:28:02
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/sweet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: