hej & hallå :)



Tänkte slänga in ett inlägg i väntan på att min son ska vakna & vilja ha käk ;)

PappaBulln & MiniBulln är nere vid poolen & tar sig ett kvällsdopp innan det är tack & godnatt för storesyrrans del. Hittills har dagen vart helt underbar. Hela familjen har bara vart hemma och myst, vart ute & lekt i det fina vädret, och Saga har badat i sin lilla pool. Lillebror äter typ hela tiden, och när han inte gör det så sover han, eller skiter, och gallskriker därimellan, hah. Så det ska vara. Fan vad jag älskar mina barn & deras far <3

Ultraljudet på Lillebrors hjärta visade inga negativa saker som tur var.
Kan lova att våra hjärtan satt i halsgropen under hela dygnet innan vi fick veta att han är frisk.
Men skönt att dom kollar upp ordentligt när dom är oroliga. Men hans hjärta är friskt, och han likaså.
Imorgon ska vi göra PKU på grabben, och sen tar familjen en tur till uppsala föratt handla lite & hälsa på barnens mormor en snabbis innan vi åker hem igen.

Vill säga MASSA TACK för alla gratulationer här, via sms & FB.
Men har verkligen inte orkat att svara på sms & samtal om jag ska vara ärlig.
Men jag/vi uppskattar det massor ska ni veta.

Och slutligen ett STORT GRATTIS till Helene, Alle & Tindra.
Som imorse fick en son, Välkommen OLIVER.
All lycka önskar vi er :)))


Har egentligen massor att skriva, men känner att jag tar det en annan dag.

men allt är fint & vi njuter av varandra <3


pusspåer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: