Ingen bebbe :(


GodKväll
 


Gick bra på MVC.
Magen hade sjunkit från 38cm till 34 cm ::)
Men han är inte fixerad, men det var ju inte Saga heller när hon föddes. BM sa att hon tror att mitt bäcken klarar förlossningen fast han inte är fixerad. Efterssom att han ligger så långt ner nu. Bara jag är snabb att ringa förlossningen om vattnet går, och inte inväntar värkar hemma. Hjärtljuden låg på 140 & allt tickade på kanonbra. Trycket var för lågt som vanligt, men hellre det än för högt. Känner ju ändå inte av det.  Vill att vattnet ska gå NU NU NU!!

Efter mvc så for jag & Saga hem, lekte massor ute som vanligt & efter ett tag så var det dax att lägga Saga för hennes middagslur. Och när hon hade somnat så fick jag besök av Susanne & Dogge :) Pimplade massor med kaffe i vanlig ordning, och lättade våra hjärtan ;) Sofie kom & gjorde oss sällskap & pratade av sig hon med :) Sen vaknade Saga & då lockade vi hit Sagas svärfar & fästman, så Saga & Vilmer fick pussas & kramas massor, och PappaRobin fick sig en kopp java.  Sen blev det en trip ner till byn (ica) föratt inhandla lite ingredienser till Kycklingsallad. Tack snälla söta rara Susanne för skjutsen :D Sen hm & sätta igång att kutta grönsaker, koka pasta & rensa kyckligen. Jag & Saga goffade sallad till middag & sen gick vi ut & lekte igen. Innan nattning fick Saga ta sig en dusch & sen var det tack & godnatt ;)

Tog med mig barnvakten över till bror min & Sofie ett tag efter att hon hade somnat.
Kalla mig hönsig, handlar bara om några meter från vårt hus, men I FALL ATT lixom, så tog jag med den. Man vet ju aldrig. Pimplade kaffe med dom, kollade när brorsan sågade ner lite träd, Sofie klippte lite gräsmatta & även min svärfar kom över dit & snackade lite gojja. Sjukt trevligt :) Och sen kom även Susanne & Dogge förbi igen & fick lite kaffe dom med ;)

Har haft en helt strålande dag, med det bästa sällskapet :)
Tusen tack till er underbara :D

Och nu sitter jag hemma.
Har plockat ur diskmaskinen, sen bänkade jag mig här.
Väntar på att min make ska komma innanför dörren vilken sekund som helst <3

Imorgon blir det en date med Mamma, syster & Karla, för min & Sagas del.. Ovanligt vaa ? ;) hihiii.
Ska kolla runt lite, luncha på Donken & ha det bra, som vi alltid har i varandras sällskap <3

underbara vänner, underbar familj, underbar släkt...
vad mer kan man begära ?


godnatt på er :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: