hemma igen..



Hemma igen & Saga sussar middag.
PappaBulln & Jimmy sitter & spelar tv-spel, och jag sitter här.
Vill åka till IKEA & förnya mig lite med nya koppar & sånt, men PappaBulln VÅGRAR att åka dit, då han HATAR stället :( Så stackars jag får sitta här, och drömma vidare.

Var trevligt på Plast-partyt, men Saga levde rövare, hon var överallt & ingenstans.
Så jag sprang efter henne som en yr höna, och hann inte kika på nått typ. Men det kommer flera partyn.
Oxå därför jag vill till IKEA, vill unna mig något fint, småkika på lite roliga saker. menmen..

Ska kolla vad vi ska äta till middag snart.
Är inte sugen på ett dugg, men skulle vara gott med potatisgratäng.
Får se vad det blir..

hejdårå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: