Kom nu Lillebror <3



Börjar detta inlägg med att säga : KOM NU LILLEBROR!
Har haft mkt  "tryckningar" nere under hela dagen, så det svider som faan, och gör ont. Och lite lättare förvärkar, så vem vet? Han kanske kommer om nån dag eller så om jag har tur :)

Dagen har vi spenderat med underbart sällskap, då vi har haft finbesök :)
Min vän Maria, Hennes blivande make Anders & fina Kevin har ju vart här idag.
Vi har tagit igen välbehövlig tid, pratat massor, ätit paj, glass, maränger & sås ;)
Lekt med barnen, njutit av solen & njutit av varandra :D En strålande, underbar dag.
Nästa gång dom kommer så HOPPAS jag att få presentera MIN SON för dom ;)

När dom for hem så grillade vi hamburgare med Daniels föräldrar, & Arvid & Sofie.
Gudrun & Alice var här ute då oxå, så hann snacka lite gojja med Mamma Liljeström, medans kusinerna lekte :) Hurtiga som dom är så cyklade dom ut hit, duktiga som attans, längtar tills jag kan cykla med Saga igen, då det inte går så bra nu, då knäna slår i magen hela tiden ;) haha.

Efter maten gick jag & familjen hem.
PappaBulln & MiniBulln tog en dusch, medans MammaBulln laddade en maskin med tvätt, och plockade ur diskmaskinen. Har även hunnit damsuga & skura alla golven idag, mellan pajbakandet & så. Känns skönt. Är grymt sugen på att tvätta alla fönster, men spar nog det tills imorgon faktiskt.

Saga, den lilla busungen nattade vi för ca 30 min sen. Hon fick vara uppe länge idag med lillskruttan min. Hon har ju faktiskt sommarlov <3 PappaBulln sitter i allrummet & spelar tv-spel. Och jag sitter i vardagsrummet & har datorn i knät. Som vanligt typ. Ska snart höra med Pappan om vi ska poppa lite popcorn, & mysa ner oss framför tvn.

Imorgon är Lillebror beräknad.
Ska bli spännande & se om han tänker komma då eller inte.
Undra hur länge jag får gå över annars..

nääh, kanske ska ta mig en dusch jag med.

SAGA : MIDSOMMARFIN <3






godkväll på er.
Sussa

Guud så fin hon var i midsommarkläderna ;)

Puss puss

PUBLICERAT DEN 2009-06-20 KLOCKAN 21:45:20
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/
steff

hej oj va jag är seg på å svara :) allt är bara bra med oss :)va fin Saga va på bilderna! hoppas att lillebror behagar at titta ut idag nu :) kraam

PUBLICERAT DEN 2009-06-21 KLOCKAN 13:44:09
BLOGG: http://malefors.blogg.se/
Therese

Fina midsommarkläder :D

PUBLICERAT DEN 2009-06-21 KLOCKAN 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: