lyssna



lyssna, hör ni?
Nääh, inte jag heller, det har vart knäpptyst från Sagas rum sen vi la henne för en timme sen :)
Hoppas hon sover hela natten i sin nya fina säng, stolt är hon iallafall :)
Håller alla tummar & tår föratt hon sover fint.

I detta hus är vi mätta som attans, maten var ju bara så sjukt god, älskar när man lyckas med maten, och när alla andra tycker det var suveränt gott. Bjöd över Sagas farfar & farmor på kvällsmat, och det uppskattades :) Plus att Saga tyckte det var så himla kul att få visa dom sin nya säng, hah!

Får se vad det blir för väder imorgon.
Blir det fint väder, så åker jag & Saga ev in till uppsala, föratt kramas lite med mormor, och sen tar vi en promenix från hene till tivolit som är uppe vid ishallen där min mamma bor. Kan vara mysigt, åka nån karusell, äta sockervadd, och försöka vinna nån nalle :) Men om vädret gör oss besvikna, så blir vi hemma, och bakar bullar tror jag :) Och har en riktig mysdag <3

ska fixa & trixa lite nu.


hörs då!


hejdå för idag!
Sofie

Bakar du bullar imorgon så kommer jag å fikar efter jobbet! ;)

PUBLICERAT DEN 2009-06-11 KLOCKAN 23:17:01
BLOGG: http://sofffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: