Måndag morgon!



Nu är vi vakna här i huset.
Både jag & MiniBulln har precis fått på oss kläder & ska snart börja plocka fram frukost!
Sängarna är bäddade, tvn är påslagen & Minibulln leker på sitt rum, medans jag försöker vakna till liv. Kommer sakna dom här mysiga sovmornarna kan jag lova. Saga väckte mig strax innan 9 och var på jättebra humör. Hoppas det håller i sig. Hennes braiga humör alltså ;)

Efter frukosten så ska jag & MiniBulln slänga ihop en bulldeg tänkte jag.
Hon ska få hjälpa mig med allt, och även få baka en egen bulle till sin pappa <3
Så som jag känner nu, så går vi nog ite ut förrens Saga har sovit middag sen vid lunch.
Lockar inte riktigt, därför ska vi baka, leka, kolla på tv, och mysa.
Men efter lunch ska vi gå ut & leka tänkte jag.

Och då kommer ju även Sagas kusiner hit & ska leka några timmar :)
Underbart, för då har jag en nöjd dotter, om hon får leksällskap.
MammaGudrun ska iväg på kurs & plugga lite :))
Då passar det asbra om barnen är här :)

Saa har sitt nya lila linne på sig, med prickar på.
Och sina lila nya fina tajts, hon är så fin <3
Hon fick bestämma själv vad hon skulle ha, och valde det :P

Har ganska fullspäckad veckan känns det som.
Eller fartfylld iallafall :
-
Måndag : Hemma & mysa med Saga, barnen kommer :)
Tisdag : Ska in till Uppsala - Mamma ska ta prover & ul på hjärtat.
Onsdag : Sista besöket på MVC (förhoppningsvis)
Torsdag : Milla fyller år <3
Fredag : Midsommar.
Lördag : lungt
Söndag : BF
-


Nää, time for frulle ;)

herrå

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: