Midsommarafton & 5 år sedan...



Midsommarafton, och idag är det 5 år sen som jag & PappaBulln träffades.
Kommer så tydligt ihåg den dagen, satt och studerade PappaBulln hela kvällen, det var något speciellt med honom redan då. Jag blev betuttad den kvällen, och nu, 5 år senare, så är jag lyckligare än någon annan. Den karln satte min värld i gungning, på alla sätt & vis. Fina, underbara Daniel <3 Idag är han min make, min livskamrat, och far till den finaste prinsessan som finns, VÅRAN prinsessa, och snart far till våran son, som för övrigt kan få komma ut nu..

Som ni märker så är vi vakna i detta hus.
Har hunnit unna mig en lååång skön dusch, medans PappaBulln & MiniBulln hade kuddkrig & morgonmys. Och nu står Pappan i duschen, och MiniBulln leker på sitt rum. Börjar kurra lite i magen, så jag ska snart be Saga om hjälp att duka fram frulle, och sätta på en kanna kaffe.

Midsommar idag, det duggregnar ute, och är typ 10 grader.
Kallas svensk sommar va? Skulle kalla det PISS-sommar personligen.
Blir hur som helst sill-lunch vid 14 tiden, och sen grillning ikväll, vi blir ett gäng, på ca 15-20 pers. Ska bli såå mysigt. PappaBulln får skippa nubben & öl idag, ifall han måste vara körduglig sen till BB, man kan ju alltid hoppas ;) Men som det känns just nu så blir det ingen bebbe idag, har inga känningar alls. tråkigt. Ge miiiiig smääärta!

nää, kaffe var det :)

herrå!
eleonor

hej gumman hoppas lille gossen kommer snart.

fan inge missommar ute i össa i år saknar de som fan

måste ses når du orkar kram

PUBLICERAT DEN 2009-06-20 KLOCKAN 23:07:23
BLOGG: http://eleonor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: