Minnen


happyhappyhappy :)
Dels föratt min älskade dotter är hemma från dagis nu, Tack snälla Farbror Andreas som skjutsade mig till & från dagis :) Och dels föratt när PappaBulln kommer hem ikväll så har han en sånhär med sig :


IKEA´s barn/växasäng MINNEN :)
underbart, min lilla bebis ska få en riktig säng.
Har inte velat byta ut spjälsängen innan, med tanke på att hon aldrig har försökt att klättra ur den, och då känns det som att så länge hon inte har försökt så ville vi att hon skulle ha kvar den. men nu har hon börjar klättra i den istället, drar sina stolar & bord osv till sängen & klättrar över, så det är bara en tidsfråga innan hon faller över tror vi.  Usch, hon börjar bli stor. (men i mammas ögon kommer hon ALLTID vara min lilla bebis) <3

Nu sitter jag här med min LILLA BEBIS och äter salta pinnar, det var en riktig hit kan jag lova.
Kanske ingen vidare mellis, men vi ska ju äta mat med Veronica & barnen om en timme eller 2, så vi klarar oss, hon hade ätit bra på dagis och så. Kollar om hon vill ha en macka snart oxå tänkte jag.

nää, nu ska jag sätta mig i Sagas rum, drömma mig bort & planera om jag ska möblera om lite kanske?
i hennes rum alltså.


pussheej
Clemens

åååå vad bra Andreas är....

PUBLICERAT DEN 2009-06-10 KLOCKAN 14:44:14
Marre

Fin säng :D

PUBLICERAT DEN 2009-06-10 KLOCKAN 16:39:53
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/sweet
Carro

Denise har en likadan säng fast svart = D Dom är jättefina o bra!!

PUBLICERAT DEN 2009-06-10 KLOCKAN 22:21:03
BLOGG: http://bloggis.se/carroee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: