Mitt Liv Som 2-BarnsMorsa ;)


Jodå, livet som 2-barnsMorsa är grymt krävande, Samtidigt som det är helt UNDERBART.
Har så sjukt mkt kärlek i mitt hem, våra barn ger oss sån glädje & lycka som ingen annan kan förstå.
Men tyvärr så får jag välja bort en hel del nu i början, är bajsdålig på att höra av mig till folk, men orken finns inte ännu. Sitter jag inte & pattar Lillebror så sitter jag & leker med MiniBulln, så ALL min tid går lixom till barnen. Bara så det är. Och jag & PappaBulln försöker att inte glömma bort att ge varandra lite kärlek mellan det ;) Fiiina PappaBulln <3

Tänkte berätta lite om dagen iallafall, innan David vaknar & vill ha käk igen.

Åkte in till mormor imorse, efter frukost, för hon skulle lämna prover.
Så PappaBulln släppte av mig & barnen hos henne, och vi promenerade ner till vårdcentralen, lämnade prover, och promenixade hem till henne igen. Under tiden så var PappaBulln & köpte mer virke till altanen. Det var läskigt att för första gången vara själv med barnen, men det gick över förväntan faktiskt :P Fikade & lekte med Saga hemma hos mormor i väntan på Pappan, pattade 3 ggr därimellan typ. Sen kom Pappan & vi packade in oss i bilen för en trip till MAXI föratt storhandla. Och det gick bra faktiskt, fick gå runt och patta såklart, men PappaBulln & MiniBulln skötte shoppingen kanonbra, medans jag & PytteBulln kom släpandes efer ;) haha. Fick allt handlat som stod på listan iallafall :) Lovley :P Sen åkte vi hem, packade ur barnen, och maten och kopplade av kärran, och sen fick Pappan åka in till Uppsala igen föratt hämta sin mor, vars bil hade rasat på Rusta parkeringen, kopplingen :(  Min snälla bror följde med & bogserade hem den med PappaBulln, snälla han <3

Medans dom gjorde det så sov PytteBulln, MiniBulln badade i poolen med faster LillBulln & ja packade upp all mat, och städade lite. Sen kom Emmelie & Thea på besök :) Massa trevligt. Sen har dagen flytit på med massa pattning & lek med älskade Saga <3 Har så himla fina barn alltså.

Nu sover MiniBulln, och lillbrorsan oxå.
Så jag ska passa på att sätta mig ute en sväng & vila pattarna innan det är dax igen ;) haha.
Som ni förstår så funkar ammningen JÄTTEBRA, är jätteglad över det.

men ha en trevlig kväll nu folket :P


pusspuss
elenor

hej gumman vad star du är själv klart är familjen viktigast och då som inte kan får stå de Ja

när du har ork så hör du av dig de vet väl alla som känner sanna :)

kram eleonor

PUBLICERAT DEN 2009-06-30 KLOCKAN 00:00:59
BLOGG: http://eleonor.zoomin.se
Camilla

Du ska absolut inte ha dåligt samvete över att vara dålig på att höra av dig, du gör det när du orkar. Hela världen kretsar inte runt allt och alla. Du har din familj att tänka på och bry dig om just nu. Puss

PUBLICERAT DEN 2009-06-30 KLOCKAN 18:51:49
BLOGG: http://grisbajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: