NEEEJ, jag är INTE på BB!



Så jäkla orättvist, - inga värkar, inget vatten som går, inte ens en sketen slempropp som vill gå, som ett litetlitet tecken att NÅGONTING är på g... Skulle kunna slänga mig framför en bil just nu känns det som, är sjukt less! jaja..

Har spenderat dagen i Uppsala hos min kära mor.
Följt henne till läkaren, där dom har tagit prover, och kollat trycket.
Efter det träffade vi Fina Linda & Fina Alfons utanför, snackade lite skit & så.
Önskar att jag hade bjudit på bättre humör, och att vi hade haft lite mera tid idag.
Men vi bestämde att vi ska ta en heldag med barnen snartsnartsnart, saknat dom massor :)
Och Alfons har blivit sååå stor, lillbubben :D Tack baby för den lilla stund vi fick ihop <3
Haha, mamma fick en chock när hon såg Alfons, hon har inte sett honom sen han var typ 7-8månader kom vi fram till. Tiden får allt för fort :) Hinner fan inte med.

Efter det fick jag lunch hos mamma, Saga sussade middag, och jag fick äta i lugn & ro :)
Mamma & jag pratade om allt mellan himmel & jord, jag älskar verkligen min mamma, oavsett hur jobbig hon kan vara, hon är min BÄSTA vän.

Svärmor kom & hämtade mig & Saga efter jobbet.
De tackar vi för :P Blev en sväng till ica, och sen hem.
Har vart ute & lekt massor med Saga, till middag blev det varma mackor, vilket uppskattades av hela lilla familejn Plahn <3 Och efter maten gick mamma, pappa, & barn ut & lekte igen :) Blev en kaffe hos Sagas farfar & farmor, sen hem & natta MiniBulln.  Som nu sover som en liten gris, medans PappaBulln är ute & klipper gräsmattan på min begäran <3  Nojja över fästingar & skit, känns trevligare oxå om den är klippt.

Imorgon är det dax för (förhoppningsvis) det sista besöket på MVC.
Ska vara där kl 9, Får se vad dom säger, och hoppas på att allt är bra.
PappaBulln följer med & leker med MIniBulln undertiden, underbara han.
efter det åker han & jobbar  jag & MIniBulln åker hem.

nu ska jag ta en dusch, sen lägga mig i soffan.
Kanske med en påse popcorn, och ett glas isvatten.
Blir tidigt isäng ikväll, tidig uppgång imorgon ju!


nääh, hejdå på er.

(håll tummarna på att bebis vill kika ut SNART snälla)

-
Anonym

BEBIS KOM UT NU.. VI LÄNGTAR EFTER DIG <3

PUBLICERAT DEN 2009-06-16 KLOCKAN 20:32:10
Linda & Alfie

Taack själv vännen. vi får ta nån dag nu snaaaart!

Puss på er finaste

PUBLICERAT DEN 2009-06-17 KLOCKAN 08:03:24
BLOGG: http://lindacwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: