regning morgon...



regnet bara öser & öser ner i massor.
Skittråkigt verkligen, humöret sänks rejält ju :(

Natt nr : 3 gick lika strålande bra som dom innan.
Är riktigt impad av MiniBulln kan jag lova, hade inte förväntat mig detta positiva resultat.
Hade räknat med spring, bråk & bus typ, men ikke <3

Vi har precis ätit frukost & nu sitter PappaBulln & MIniBulln & spelar tv-spel, medans jag sitter här och ser dum ut. Ska snart dra på mig en tröja, och sen ytterkläderna, då jag, MiniBulln & farmor ska till Skönsberg på Tupperware-party, hos Maddiz :)) Ska vara där om 45min, kanske ska skynda lite? ;)

Natten var jobbig, hade ont i magen & vette sjutton hur många ggr jag sprang på toa.
Mådde illa som attans på det, och hade sammandragningar. men nu mår jag fint, förutom att jag är trött bara. Saga har sin nya dress på sig idag, så himla fin hon är <3

nää, skyndaskynda var det!


puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: