Skitväder & inge IKEA :(


Imorse när jag klev upp så blickade jag ut genom fönstret & då möts jag av SPÖREGN :(
Helt värdelöst, kände hur deppig jag blev & slängde iväg ett mess till syster min & frågade om vi kunde boka om våran dejt, kände inte föratt bli blöt som en katt, då jag inte har nån jacka som passar, får inte plats med tjocktröja under regnjackan tyvärr, så den var bara att glömma :( Och syster vart själklart inte arg utan förstod helt. <3

Åkte & lämnade Saga på dagis och sen hem till Veronica & tog en kaffe med henne.
Nu är jag hemma igen, sitter i soffan med en filt om mig & småglor på VåraBästaÅr.
Ska snart stänga ner datorn & mobilen är på ljudlöst, ska bara rå om mig själv, tills det är dax att hämta min älskade dotter. I eftermiddag har vi en playdate med Veronica & barnen, och ev så äter vi middag ihop med :)

jajo, ska kolla FB, sen stänga ner.


herrå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: