Söndag & dax för lite uppdatering!


Om jag ska vara helt ärlig så har jag varken haft tid, lust, eller ork att blogga, har inte rört datorn sen i fredags, vilket har var sjuuukt skönt! Så NEEEJ, jag har inte fött barn ;) Har bara vart allmänt less, och anti mot allt typ. Blir så ibland. Men tänkte uppdatera er lite nu faktiskt, lite snabbt om helgen typ.

FREDAG :
Suz tog STUDENTEN :)
Samlades i Enköping vid 13-snåret. Kollade på alla studenter som åkte kärra, sjöng & njöt av sin frihet. Mös ordentligt när jag såg alla nöjda ungdomar, samtidigt som jag än idag, ångrar sjukt mkt att jag aldrig skaffade mig en utbildning, gick klart skolan, eller ens skaffade mig slutbetyg i högstadiet.. Ska verkligen göra allt & uppmuntra mina ega barn till att gå klart skolan, och skaffa sig varsina utbildningar. Inte sätta krav, utan uppmuntra helt enkelt! Hur som helst så var dagen jättelyckad, trots att det var kallt som attans, slapp ju regnet & det är huvudsaken. Efter att dom sprungit ut, så körde vi runt Suz i Chevan, som var smyckad så vackert ;) Tror hon var nöjd faktiskt :) Efter det blev det att fara mot Hamra för mottagning. Där fick vi massa god mat, trevligt sällskap & en hel-lyckad eftermiddag. Väl hemma igen så var kvällen lugn, PappaBulln drack nån öl med T1.an, och jag snackade gojja med Sofie :) Trevligt avslut på en strålande dag.

LÖRDAG :
Massa familjemys hemma på gården. Vaknade upp tillsammans, låg & mös i sängen ett tag, sen kelv jag & Saga upp & duschade ihop, lät PappaBulln ligga & dra sig en stund innan han klev upp & bäddade sängen, föratt sen göra oss sällskap till frukost. Efter det lekte vi ett tag med granntanterna & deras barn. Medans PappaBulln pulade på hemma. Sen vid 16-snåret gick vi hem & gjorde oss iordning för kvällen, då vi var bjudna på fest hos Gurra, som fyllde år :) Visste att det var andra barnfamiljer där som vi känner, så vi kände att det kunde vara kul att komma bort på lite kalas. Och det var väldans trevligt, dock lev vi inte så långvariga, då MiniBulln är van vid att sova kl 19, så kl 2.15 kändes det som att vi hade plågat henne länge nog. Hon var supertrött, skithungrig (då det drog ut på grillningen) och behövde få mat & sämn, så vi tackade för oss, brummade hemåt, stannade på pizzerian, köpte mat, for hem, åt mat & nattade en trött liten gris. Sen låg vi på sofflocket ett tag, innan vi båda kände att det fick räcka för dagen. Och nattade oss med :)

SÖNDAG :
Idag dårå ;) Ganska så samma visa som föregående morgon, bortsett från att vi hade chips & ostbågefrukost med MiniBulln ;) Haha, vi var sugna på det, så vi gjorde ett STORT undantag & satt i soffan, framför tvn, med massa chips & så, och bara goffade, INNAN frukost ;) MiniBulln ÄLSKADE det kan jag lova, och ibland får man fuska faktiskt.  Sen åt vi faktiskt frukost, ingen av oss fick dock i oss speciellt mkt, men ändå :P Efter det for vi till ICA, handlade lite frukost tills imorgon & så. Väl hemma igen så for jag, MiniBulln, Sofie, Renata, Najko, Veronica & Emil till Gryta kyrka, där det var sommaravslutning med Kyrkis. Hur mysigt som helst, ponnyridning, fiskedamm, lek, sång & TÅRTA ;) hihiii. MiniBulln hade det sååå kul & vi andra med. Passade även på att köpa en blomma, och lämna vid Peter´s grav.  När vi kom hem igen så blev det seeen middagslur för Sagas del, hon sov från 15.30 till 17.30. Under tiden pasade jag på att dona lite hemma, med tvätt, disk, sopade lite & så. När hon vaknade så åt vi middag, rester från igår. Och efter det så tog vi en trip till OneBajjning med Arvid & Sofie, käka glass på donken & sen hem igen. Nattade MiniBulln, och sen gick jag ut & vattna i slänten, i mina pallkragar & så. Och nu sitter jag här, ska ta en dusch alldeles strax.

nääh, orkar inte mer.
så jag stänger ner nu.

hörs då!'


puss
stephanie (emmelies kompis)

Hej måste tacka igen för lånet av bodyn :) han va så fin i den å gjorde toksucce bland gästerna :) den ligger i tvättmaskinen så snart har emmelie den igen :D Hoppas att lillebror behagar att titta ut snart, vet hur less ja va sista veckorna :) tack igen å ha det så bra! kram Steff

PUBLICERAT DEN 2009-06-08 KLOCKAN 08:42:00
BLOGG: http://malefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: