Torsdag

Goddagens mina vänner.

En fartfylld dag med dagislämning, för att sen möta upp Linnéa & Emmelie för en date :) Dom följde med mig till MVC & sen åt vi lunch inne i Enköping, plocksallad för hela slanten, asgott. Cirkulerade runt i stan med rosa faran, och skvallrade massor om allt & alla ;) Har verkligen haft det jättetrevligt med dom 2 damerna idag :) Thanx babes ;)

MVC : Gick bra, järnvärdet har stigit något, bara att fortsätta knapra tills jag hamnar på någolunda bättre nivå..
Magen är stoor, mätte 38cm över magen, det är över kurvan, så BM gick & diskuterade med andra BM om att ev skicka mig till förlossningen, för en viktuppskattning, då hon trodde att Lillebror är STOR där inne. Och om så hade vart fallet så hade dom satt igång mig, men det var ingen fara. Anledningen till att magen mäter så mkt, är föratt han inte har fixerat sig, fick jag förklarat, han har inte sjukit ner alls, utan ligger bekvämt ovanför bäckenet. Vissa barn gör så, Saga föddes ju så, hon hade inte fixerat sig alls, utan var fullt rörlig. Vilket i sin tur kan leda till en "lättare" förlossing om man har tur, då jag verkar ha ett brett bäcken. Enda nackdelen är att om mitt vatten går, så måste jag ringa förlossningen diiirekt, får inte vänta in värkar hemma, eller så, för då är risken stor att han "kommer med vattnet" eller nått, förstod inte riktigt tyvärr, men nått sånt typ. Blir säkert bra det där. Ut ska han ju så småningom iallafall.

Annars då? : Jodå, sitter här med Saga bredvid mig, hon är rätt missnöjd tyvärr, hon var likadan igår. Gnällde, Skrattade, Gnällde, och skrattade, och det är samma visa idag. På dagis tror dom att hon kanske håller på att åka på nån typ dold förkyldning, själv tror jag mer på att något "större" är på G. Så jag ska ringa vårdcentralen och höra om dom har nån tid idag eller imorgonbitti. Vill kolla hennes öron & hals, för säkerhets skull. Tyck att jag är överdriven om ni vill, men jag vill kunna utesluta sånt om jag har möljigheten. Sådetså.

nu då? : Kissa, ringa V-centralen &     P U S S A  P Å  M I N  B  E B I S <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: