Torsdagkväll



ikväll ska jag packa BB-väskan!
Spännande, kommer knappt ihåg vad man ska ha med, men det blir säkert bra.
Ska plocka fram & prova lite kläder inför Suzanne´s student imorgon :) Vill ju inte komma som en elefant & skämma ut henne, så det blir att leta & leta, tills jag hittar något bekvämt & någelunda fint. Får tyvärr inte på mig så himla mkt, men ska försöka iallafall.

Och Emmelie den sötnöten skulle ju in till Uppsala nu i eftermiddag, så hon åkte & köpte en bilbarnstol till oss, så slapp jag åka. Tusen tack baby. Plus att Lillebror slipper åka runt i Sagas ROSA stol som vi köpte -08 ;) haha. Den kommer jag ha som extrastol, antingen hos mina föräldrar, eller hemma, ifall att lixom.

Har precis nattat Saga.
Hon har vart på det där konstiga humöret hela dagen.
Fått typ gråt-attacker till & från, som om hon får ont lixom :/
Men tror att det är dom 2 sista hörntänderna nere som ska upp nu.
Men är hon inte piggare tills efter helgen så får vi ta & besöka Farbror Doktorn!
Glömde helt att ringa idag faktiskt, minnet är bra, men kort.
Hoppas hon är piggare imorgon.

nääh, ska hoppa in i duschen nu!
sen blir det packa väska, leta kläder & sen sova!
tråkig? aah, jag vet!

herrå!
Maria

Men du har ju köpt kläder till studenten? jag va ju med :/

PUBLICERAT DEN 2009-06-04 KLOCKAN 22:41:32
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: