sjuk?


Känner mig inte riktigt 100 idag :(
Mår illa, och har huvudvärk, och svider i näsan när jag andas..
ska jag behöva bli sjuk igen? Eller går det över snart?

Kom hem för ett tag sen, efter att ha lämnat min bebis på dagis.
Hade lätt haft henne hemma idag, legat i soffan, framför en film & mys med glass.
Men orättvist mot henne som bara går 3 dagar i veckan, jag får tänka såhär : Hon går nästa vecka på dagis med, sen blir hon hemma ÅTTA VECKOR med mig & Lillebror, plus att PappaBulln har 4 veckors semester mitt i allt, MYSMYSMYS. Längtar massor, sola, bada, leka med mina barn, åka till Kolmården, pula hemma på gårn & allt som hör till sommaren & dess underbara väder som vi vill ha tillbax. Bort med detta tråkiga regn nu va?!

hmm, ta lite alvedon, krypa ner i soffan & äta en macka?
Är inte alls på hugget idag faktiskt.


hejdå!
Maria

Krya på dig gumman.. Vi ska också åka till kolmården i sommar.. Ska vi vinka till varandra om vi råkar ses :p

PUBLICERAT DEN 2009-06-03 KLOCKAN 11:20:30
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/
Gunsan

Finns en award att hämta på min blogg för dig.

PUBLICERAT DEN 2009-06-04 KLOCKAN 10:31:32
BLOGG: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: