duktig idiot ;)


jaa, duktig idiot ;)
Har laddat en maskin tvätt & kört igång den, damsugit alla golv, skurat toalettstolen, och putsat spegeln, betalat alla räkningar, plockat av på diskbänken, plockat lite i Sagas rum & håller på att brygger en kanna kaffe :) Känns bra som fan, har även en matlåda brevid mig nu på svalning, och en glas mjölk.

Pappa Daniel ringde nyss föratt småprata lite :)
Och han ska eventuellt komma hem med någe snabbmat till mig & Saga innan han åker vidare & jobbar ikväll :) Det tackar man ju inte nej till, så jag slipper laga mat idag :P nananaaa!

När jag har hämtat Saga så ska vi gå in en sväng på Ica.
Handla någe lyxigt mellanmål, och kolla lite.

nu ska jag glo runt lite & äta min lunch :)


puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: