en underbar lördag :)


Började dagen med en mysig frukost med familjen.
Sen åkte vi till min underbara syster & gubbe föratt tigga fika, och lämna lite bebisgrejor :)
Supertrevligt, och vilka sjukt goda bullar hon hade bakat ;)

Väl hemma igen så sov Saga typ 2 timmar.
Så jag passade på att skura ur ugnen & micron.
Och lagade mat, som idag blev en smarrig pastasallad, med ost & skinka.
Hann även vika tvätt & städa i badrummet, grymt nöjd, jaa det kan jag lova!
Bjöd Daniels pappa på middag, och vi blev mätta som grisar.

Nu väntar jag på att kaffet ska bli klart & får sällskap av Camilla :)
Daniel är ute & åker lite 4-hjuling & Saga leker inne med mig.

Blir nog en sväng till Hamra med, för en fika.
Ska höra med Milla om hon ska med :)


puss för denna gång :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: