(,")


God Kväll

Det blev ingen trip till Hamra, utan vi valde att stanna hemma istället & mysa.
Vi har ätit lördagsgodis med Saga, glass & chips, Saga var så himla nöjd & satt så fint mellan oss i soffan & kollade på tv & hade det bra :) Våran fina, underbara tjej.

Och jag måste ju bara berätta hur duktig hon var när vi åt middag.
Mitt i allt så hojtar hon : Mamma,mamma-POOOOTTAAAN!! sen kom det en liten prutt, så jag tog med henne in på toaletten, klädde av henne & satte henne på pottan, i blöjan var det tomt, så jag trodde det var falskt alarm, men efter ca 20 sek så både bajsade hon & kissade i pottan. Snacka om att jag är stolt över min lilla fisunge <3 Hon är så himla duktig. Hon börjar bli stooor :)) Fast hon går ju faktiskt på pottan vid varje blöjbyte "skrytskryt" ;) Och har gjort det ett bra tag. På dagis med för den delen :) Nu ska jag sluta skryta ;) hah


Saga sover för natten & jag ska lägga mig i Daniels knä & mysa.
Får se om det blir nått mer inlägg idag eller om detta blir sista.
Beror helt på om det är någe bra på Tv eller inte.


njut av kvällen & sällskapet, för det ska jag göra :)


hejhej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: