....




... och Saga sover fortfarande.
Fick bli en senare lur idag efterssom att vi var & handlade.


Har tråkigt..
Orkar inte pula hemma all idag.
Borde plocka lite i badrummet, men lusten finns inte.
Har halsbränna för den delen med.

När Saga vaknar ska hon få lättare mellis, eftersom att vi ska äta middag om typ 1-2 timmar.
Om hon inte sover då vill säga, för då får hon äta ordentligt med mat istället. Sjukt skönt att slippa laga mat idag faktik, och ser grymt mkt fram emot Camillas underbara kyckling-gryta. Vattnas i munnen redan ;)

Ikväll blir det Melodifestivalen.
Och vinner Af Ugglas så vet jag inte vad jag gör.
Hon är en skam för sverige, och enbart pinsam .
Hoppas på Måns, Agnes eller liknande, går ju iallafall att lyssna & titta på.
Får se om Daniel hinner hem & gör mig sällskap till det, annars gör det inget, Hoppas att han har kul, och det är han välunt, min lilla gubbe. Han behöver roa sig ordentligt!  sådetså. Men när Lillebror har flyttat ut från magen så är det MIN tur med en heldag av Fyrhjulings-åkning, grillning & mys ;) Längtar :)

neeh, skit på er ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: